lørdag den 20. august 2011

Ikea katalog med fløde havarti

Tænk, hvis du kunne få mere ud af den plads, du har - bruge den bedre og gøre den mere personlig? Vi mener, det kan lade sig gøre. Det kræver bare en positiv indstilling og nogle små praktiske idéer.
Sådan starter Ikea kataloget og jeg får totalt deja-vu.
 For jeg har tilfældigvis købt krydderboller og fløde havarti som jeg sidder og spiser til morgenmad. 
Det er en scene fra dengang jeg var omkring de 20 år. Hvor jeg altid spiste krydderboller med flødehavarti (ikke kun til morgenmad), læste Ikea katalog og drømte om at lave stort landkøkken i min lille lejlighed. Det er et sammentræf, der får minder frem fra en tid, hvor drømmene var meget store og midlerne meget små.
Nogle ting er bare, som de altid har været. Og det føles egentlig meget rart.
PS. Jeg fortsatte morgenes stil og spiste en leverpostejklapsammenmad til frokost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar