søndag den 25. september 2011

Du blir ik fed af det

Selv om der er udsigt til indian summer, kan man åbenbart godt forberede sig på vinter. Således blev der noget uventet, indkøbt et par vinterstøvler og andet vintertøj lørdag. Men det hele startede med at jeg tog på La Glace, fordi jeg har besluttet at jeg skal forsøde mit liv med lidt flere kager.
Hvis du tror man bliver fed af La Glace's flødeskumskager, så tro om igen. På La Glace kan man lige klare at spise sådan ca. en halv flødeskumskage, hvis der samtidig konsumeres rigelige mængder kaffe.
Efter den omgang tænker man ikke på mad resten af dagen. 
Men al den kaffe og kage gjorde mig hyperaktiv de næste par timer og Strøget plus hyperaktivitet er en farlig cocktail.
Heldigvis var jeg i det praktisk hjørne og bevarede overblikket og således blev jeg vinterklar noget før forventet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar